Dietetyk Praca

Blog

Podstawy reklamy
29 lipca, 2017

Podstawy reklamy

Założenie działalności gospodarczej i otworzenie gabinetu to dopiero połowa sukcesu. Żeby efektywnie prowadzić firmę trzeba przed wszystkim zdobyć pierwszych klientów, a ci muszą przecież w jakiś sposób dowiedzieć o naszym istnieniu. W jaką formę reklamy warto zainwestować i jak dać się poznać potencjalnym pacjentom?

Akcje promocyjne

Większość dietetyków prowadzi własny fanpage na przynajmniej jednym z portali społecznościowych. Jeśli Twój profil nie jest jeszcze popularny w sieci, zaproś znajomych do polubienia go – w ten sposób dotrzesz do większej liczby osób. Żeby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich usług, warto postawić na organizację konkursów z nagrodami i promocyjne ceny wizyt. Na początku takie postępowanie może generować mniejsze przychody, ale z czasem zaprocentuje to większą liczbą pozytywnych opinii o Twoim gabinecie i poszerzeniem grona osób chętnych do skorzystania z Twojej oferty.

Prowadzenie warsztatów

Większość szkół chętnie organizuje dla swoich uczniów warsztaty na temat zdrowego odżywiania. Uczestnicząc w tego typu wydarzeniu, masz okazję dotrzeć do dużej grupy odbiorców jednocześnie. Może w okolicy Twojego gabinetu działa również szkoła rodzenia, Stowarzyszenie Amazonek lub klub piłkarski? Spróbuj skontaktować się z ich właścicielami i zapytać o możliwość przeprowadzenia wykładu dla uczestników zajęć. Relację z akcji zamieść w sieci – niech ludzie widzą, że jesteś aktywny!

Platformy internetowe

Opublikuj informację o sobie na różnego rodzaju portalach internetowych zrzeszających specjalistów w dziedzinie ochrony zdrowia. Większość tego typu platform umożliwia założenie bezpłatnego konta, na którym będziesz miał możliwość zamieszczenia adresu gabinetu, telefonu kontaktowego oraz opisu oferowanych przez siebie usług. Z czasem liczba pozytywnych opinii dodanych przez zadowolonych pacjentów sama w sobie stanie się najlepszą reklamą Twojego gabinetu.

Darmowa analiza składu ciała

Świetnym sposobem na pozyskanie nowych klientów jest aktywne uczestniczenie w różnego rodzaju wydarzeniach związanych z promowaniem zdrowego stylu życia. Festyn osiedlowy z okazji Dnia Dziecka? Dzień otwarty na siłowni? To idealne okazje do wypromowania gabinetu, rozdania wizytówek i nawiązania nowych kontaktów. Nie zapomnij o ustawieniu widocznego z daleka rollup’a obok swojego stanowiska. Oprócz porad żywieniowych, warto zaproponować klientom bezpłatną analizę składu ciała i rozdać imienne kupony uprawniające do zniżki na pierwszą wizytę w gabinecie.

 

Kategoria: Wydarzenia
Twój komentarz

Copyrights ©2024: DietetykPraca.pl